Blackberry Cbiennes
Nombre de messages : 1001 Age : 30 Localisation : Vincennes (94) Préféré(s) : De quoi ca s'agit ? Date d'inscription : 04/10/2008
| Sujet: [T] Post du groupe sur leur MySpace - 03 mars 2009 Mar 3 Mar - 23:04 | |
| - Citation :
- Support Action
Hey Everybody
We've got a nice idea for our Supporters.
Maybe you noticed that our TopFriends are quite low at the moment because the profile will go Under Construction and here comes your part:
Those Cinema Bizarre Supporters (Supports for the whole Band, not the single Members) write a Message to the Band Myspace (only 1 Message) As Subject write the Number of your Friends. Those 6 Supporters with the highest Numbers will get the chance to be in the Topfriends!
The next days we put the best Supporters into the TopFriends.
Don't panic, everyone will get a chance. From time to time we'll do this Action again, so keep supporting!
-Get ready to play - Get your toyZ in Spring 2009
PS: Add Romeo's Cinema Bizarre Profile http://www.myspace.com/cinemabizarreromeo
He will accept your Requests with the next Update and take on your Messages and Comments. Traduction:A venir soon ... (dès que j'ai le temps) | |
|
H-owdy Membre du GDP
Nombre de messages : 1098 Age : 30 Localisation : France Préféré(s) : Tous, vraiment ! :D Date d'inscription : 01/02/2009
| Sujet: Re: [T] Post du groupe sur leur MySpace - 03 mars 2009 Mer 4 Mar - 15:57 | |
| Et oui j'avais raison le myspace du groupe le fait aussi xD Ils pensent à tout le monde .. ( je me répète, je me répète .. encore et encore ) Mais ces gars sont tellement géniaux comment ne pas se répéter.. ils pensent à tout le monde.. pfiou i love them ;P | |
|
marinoubambou Moderatrice
Nombre de messages : 1244 Age : 32 Localisation : ParisS Date d'inscription : 27/01/2008
| Sujet: Re: [T] Post du groupe sur leur MySpace - 03 mars 2009 Mer 4 Mar - 16:27 | |
| | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: [T] Post du groupe sur leur MySpace - 03 mars 2009 | |
| |
|